LifestyleNews

Romantyczny weekend w Karpaczu

Close up of young couple holding glasses with red wine while have romantic dinner

Kiedy podjęliśmy decyzję o spędzeniu weekendu w Karpaczu, od razu miałam na myśli te wspaniałe krajobrazy górskie oraz spokój nad wodospadem. Plany były następujące: będzie dość intensywnie, ale również miło, bo ważny jest dla nas romantyczny nastrój. Realizacja planów udała się w pełni, bo oprócz cieszącej oko aktywności sportowej, udało nam się także skosztować pysznych dań w Restauracji Sowiduch. Tak romantycznej kolacji w Karpaczu jeszcze nie doświadczyliśmy. Zapraszamy na podróż po atrakcjach Karpacza.

Karpacz to idealne miejsce do wypoczynku!

Powodów do takiego stwierdzenia jest wiele. Bo atutem wyjazdów zarówno na dłuższy urlop, jak i weekendowych do Karpacza może być nie tylko wyśmienita panorama gór, ale także dodatkowe atrakcje. W górach z pewnością nie będą nudzić się wszyscy ci, którzy lubią aktywności sportowe. Szlaki górskie poprowadzą nas przez piękne krajobrazy natury, aż na sam szczyt gór, a przechadzka granią zrobi wrażenie na niejednym podróżującym.

W Karpaczu można także pojeździć rowerem. To bardzo dobra aktywność dla tych, którzy chcą poczuć odrobinę adrenaliny! Na rowerze poczujemy wiatr we włosach, ale warto pomyśleć o dobrym zabezpieczeniu głowy.

Jeśli romantyczny weekend w górach, to tylko w Karpaczu!

Atrakcji w Karpaczu nie brakuje, równie solidnie jest przygotowana cała baza noclegowa. My znaleźliśmy tu nie tak drogi hotel SPA z basenem oraz saunarium, w którym mogliśmy poczuć się, jak na zagranicznych wakacjach. Tu także wypoczęliśmy na leżakach w ogrodzie. To było nam potrzebne po intensywnie spędzonym dniu na szlaku.

Co ważne, w Karpaczu zarówno noclegi, jak i atrakcje, jak i restauracje, są zlokalizowane w dość ścisłym centrum. Nie ma zatem konieczności skomplikowanego przemieszczania się i poświęcania czasu na podróż samochodem.

Restauracje Karpacz – poznaj miejsce, które nas zaskoczyło!

Już pierwszego dnia wypoczynku, czyli w piątek, postanowiliśmy sowicie nagrodzić sobie trudy pieszej, długiej wycieczki. Od razu wiedzieliśmy, że miejsce musi być wyjątkowe, bo liczymy na romantyczną kolację w Karpaczu.

Z nieśmiałością weszliśmy do polecanej Restauracji Sowiduch, usytuowanej w samym centrum Karpacza i… Już sam widok wyposażenia restauracji wzbudził nasze bardzo pozytywne emocje.

Wnętrze jest stylizowane na miejsce o bardzo silnych korzeniach górskiej tradycji. Całość wyposażenia jest wykonana z drewna i kamienia, a pomieszczenie jest podzielone na trzy uskoki. Każda z takich części to wspaniała wycieczka po historii Karpacza. Można zatem śmiało stwierdzić, że oprócz walorów kuchni staropolskiej mamy tu darmową lekcję historii.

Siedliśmy do stolika, podziwiając jednocześnie płaskorzeźby i już wiedzieliśmy, że zamówimy solidną porcję na kolację. Oboje zdecydowaliśmy się na tutejszą rybkę, tym razem pstrąg. Kiedy wyjeżdżamy w górskie regiony, jest to dla nas najlepszy przysmak, bo jednocześnie zdrowy, lekki, ale sycący. Trzeba przyznać, że jedliśmy tego pysznego pstrąga także oczami, bo podanie dania było naprawdę wyśmienite.

Do rybki zamówiliśmy zestaw piw regionalnych. Warto wspomnieć, że te zimne trunki są tutaj specjalnie warzone, dzięki temu mamy pewność, że zawsze są świeże i smakowite.

Tej restauracji w Karpaczu nie zapomnimy jeszcze przez długi czas i z pewnością jeszcze tutaj powrócimy! Pamiętajcie, jeśli chcecie zjeść romantyczną kolację w Karpaczu, to Sowiduch będzie strzałem w dziesiątkę! Druga połówka będzie zachwycona taką niespodzianką.