
Ubrania dziecięce, wbrew pozorom, niełatwo umiejętnie zaprezentować. Rodzice często kupują odzież dla swoich pociech, nie angażując ich w to. Manekiny dziecięce mogą pomóc im w zakupach, pokazując jak dany produkt wyglądałby na sylwetce. Sklepowe półki i wieszaki bardzo często odbierają urok odzieży. Właśnie dlatego to takie ważne, aby w każdym butiku znalazł się przynajmniej jeden manekin.
Manekiny – jakie mamy do wyboru?
Nic tak nie przyciąga uwagi jak manekin. To skuteczne narzędzie do promocji asortymentu wykorzystywane od lat. Manekiny spotkamy w sklepach z odzieżą sportową, elegancką, w luksusowych butikach, lumpeksach, na stoiskach z pamiątkami, w sklepach z bielizną i wielu innych. Istnieją nawet specjalne manekiny typu packshot, które wykorzystywane są do robienia zdjęć produktowych. Spotkamy je między innymi na portalach aukcyjnych. Z uwagi na to, że manekiny wykorzystywane są w tak wielu miejscach, producenci proponują najróżniejsze warianty, aby jak najlepiej dopasować model do specyfiki danego asortymentu. Tym sposobem na rynku znajdziemy manekiny całopostaciowe, torsy i ekspozytory. Możemy podzielić je na modele damskie, męskie, dziecięce oraz uniseks. Manekin dziecko jest dostępny w wariantach statycznych i dynamicznych, a także z ruchomymi kończynami, aby można było dopasować go do konkretnej aranżacji.
Manekin dziecko – dopasuj model do swoich potrzeb
Manekin dziecko to propozycja dla właścicieli sklepów oferujących odzież dziecięcą. Taki model często wykorzystywany jest również w tradycyjnych butikach, gdzie służy jako uzupełnienie wystawy, mającej zasugerować przechodniom, że w danym sklepie znajdą ubrania dla całej rodziny. Manekiny dziecięce dzielimy ze względu na płeć i wiek. Na witrynach sklepowych najczęściej spotkamy jednak manekiny uniwersalne (uniseks) w kolorze czarnym i białym. Niektóre z modeli wykorzystywanych przez producentów możesz obejrzeć tutaj https://sklep.moremannequins.pl/manekiny-dzieciece.5. Popularnym wyborem są manekiny ,,w ruchu”. Dzięki nim można tworzyć interesujące witryny, a także przyciągać wzrok najmłodszych klientów. Takie manekiny najlepiej oddają też dziecięcą energię i wnoszą radość do wnętrza sklepu.