Obecny rynek zmienia się w mgnieniu oka, a klienci równie szybko zmieniają swoje preferencje. Wyróżnienie produktu wśród stale rosnącej konkurencji okazuje się zadaniem dość trudnym. Szczególnie wtedy, kiedy klient, chcąc kupić konkretny produkt, widzi na półce kilkanaście marek. To, co może wyeksponować Twój produkt na tle konkurencji, to dobrze zaprojektowana i wydrukowana etykieta.
Na początku klient zauważa etykietę
Wygląd okładki nierzadko zachęca nas do wyboru książki, tak samo etykieta produktu jest tym, czym sugerują się klienci. Szczególnie gdy konkretny produkt ma sporo alternatyw w postaci produktów konkurencji. I jest zaledwie jedną z wielu propozycji do wyboru. Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu i wydruku etykiet, tak by były skutecznie zachęcające?
Po pierwsze strategia marketingowa marki. Na etykiecie zawrzyjmy istotne dla klienta informacje. To ona jest nośnikiem danych i warto pogodzić tu funkcje komunikacyjne o charakterze marketingowym i informacyjne. Może być to czasem kłopotliwe, szczególnie kiedy producent ma obowiązek przedstawienia szeregu informacji.
Wyróżnij się etykietą z tłumu
To czy uwaga klienta zostanie zwrócona, zależy od koncepcji przygotowanej przez Ciebie etykiety. Wyróżnić Twój produkt może kolorystyka, projekt graficzny lub sam kształt etykiety. Drukarnie, chcąc wyjść naprzeciw rosnącym oczekiwaniom producentów oraz ich klientów decydują się na zastosowanie coraz bardziej zaawansowanych technologii druku cyfrowego. Druk cyfrowy etykiet nie wymusza konieczności druku dużych nakładów etykiet, które ostatecznie są niewykorzystane i wyrzucane.
Niskie koszty wydruku dają również możliwość wypróbowania kilku wariantów różnych etykiet. To bardzo dobre rozwiązanie, szczególnie gdy nie jesteś do końca pewny, który z Twoich projektów jest najlepszy. Wydruk obu w niewielkim nakładzie pozwoli zweryfikować ich skuteczność w bezpośrednim kontakcie z klientem.
Świetnym przykładem tego typu rozwiązań jest drukarnia Label Express. Pozwala ona na zaprojektowanie zlecenia według naszych konkretnych potrzeb. Mamy do wyboru etykiety w różnych kształtach i w wielu rozmiarach. Co ważne podczas zamówienia otrzymujemy również możliwość wyboru kilku rodzajów materiałów, gdzie każdy zapewni wysoką jakość wykonania etykiet. Dodatkowo można również skorzystać z opcji takiej jak drukarnia online. Coraz bardziej staję się to narzędzie popularniejsze.
Jeśli jednak potrzebujesz czegoś innego niż propozycje oferowane w drukarni, to nic nie stoi na przeszkodzie. Masz możliwość samodzielnego stworzenia potrzebnej etykiety od początku do końca. Oczywiście w razie potrzeby możesz zwrócić się o pomoc i wsparcie ekspertów na każdym etapie składania zamówienia.
Całe zamówienie odbywa się online i tam konfigurujesz również swój produkt, przechodząc przez proces kalkulacji kosztów oraz płatności. Wszystkie pliki, które chcesz zamieścić na etykiecie, również przekażesz przez stronę sklepu. W zależności od rodzaju i wielkości zamówienia, etykiety często są już zrealizowane po około 3 dniach.
Jeśli chcesz poznać ofertę i dowiedzieć się o wycenę, skorzystaj z kalkulatora na ofertę etykiet. Możesz skorzystać z wersji podstawowej lub zaawansowanej. Wersja zaawansowana umożliwia zamówienie lakierowania, lub laminowania oraz perforacji pomiędzy etykietami