Być jak mama i tata

“Dzieci nigdy nie chcą słuchać tego, co im radzą starsi, ale nigdy nie omieszkają ich naśladować.” 
James Baldwig

 

Powyższe słowa jak najbardziej oddają filozofię marki jakamama.pl, zajmująca się sprzedażą ubrań, dzięki, którym dziecko może wyglądać jak dorosły, a dorosły jak dziecko ;-).

 

 

Chyba
każdy miał taki etap będąc dzieckiem, kiedy próbował naśladować
dorosłych – córki wkładają matczyne szpilki i sukienki, synowie
zakładają krawaty podprowadzone z szafy od taty. Teraz pomyślcie, czy nie
fajnie byłoby wtedy móc założyć to co ma na sobie mama i wyglądać jak
ona, podczas, gdy mama też miałaby to samo na sobie? Moja odpowiedź –
oczywiście, że tak! To byłaby dopiero frajda.

Dzięki jakamama.pl sklep dla rodziny to wszystko jest możliwe. Wy drogie mamy możecie założyć wraz
ze swoja córeczką tą samą bluzkę. Czy też ubrać synka identycznie jak tato. Jakamama.pl daje nam całkiem sporo
możliwości.

My skorzystaliśmy z tej świetnej okazji i zamówiliśmy zestawy koszulek – identycznych dla mnie i Julii oraz dla Julii i taty. Dziś na zdjęciach możecie zobaczyć zestaw tata i córka. Kadry uchwycone jeszcze latem, jako wspomnienie cudownych wakacji. Jak się Wam podoba ? Niedługo na blogu zobaczycie drugi nasz duet – ja i Julia w tych samych koszulkach.

Na koniec chciałabym się z Wami czymś podzielić. Jestem blogerka już prawie 2lata i zdążyłam nabyć nieco doświadczenia i wiedzy, o tym jak zaistnieć w sieci. Jeśli chodzi o bloga i jego widoczność to ważne jest, aby umacniać naszą pozycję w google. Jak zrobić to najlepiej? Warto poświęcić sporo uwagi na to czym jest pozycjonowanie stron. Jeśli chcemy przyciągnąć do siebie czytelnika, który zostanie z nami na dłużej musimy znaleźć swoje miejsce w sieci i skupić się na tym, aby nasze posty były nie tylko wartościowe, ale również pisane pod seo. Jeśli nie mamy pojęcia jak to ugryźć to najlepiej oddać się w ręce profesjonalistów. Oni zrobią to na pewno w sposób dopasowany do profilu naszej strony, a my z satysfakcją będziemy oglądać rosnące słupki odwiedzin witryny.